Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2010. január 19., kedd

A második szoptatás kiiktatását

hétfő óta gyakoroljuk. Gondolom nem túl korai, Petra. A korrekció hogyanjáról az Ezzo könyv nem ír konkrétan. Rebeka éjszaka háromkor, Anna négykor ébredt. Rebeka miután visszaaludt felébredt még négy órakor. Aztán mindketten hat órakor ébredtek, ekkor már megszoptattam.
Múlt hét végén valamint az Úr napján elég nehezen aludtak a lányok. Volt olyan periódusa az éjszakának, amikor félóránként ébredtek. Annánál talán a fogzás...Rebeka szobájában túl meleg volt, talán azért.
Apropó, az idő beosztásáról: annyira jónak találtam az áltatlad leírt hónapokra lebontott feladatokat Petra, hogy egy ima után megbeszéltem a férjemmel és februártól gyakorolni szeretném. Már a határidőnaplóba vázoltam is a tennivalókat. Elég nagy a gyülekezeti ház, s bár van segítségem, mégis mindig van mit tenni. S hogy minden szabadidőm ne takarítással teljen, hát kipróbálom ezt a jó ötletet. Köszi, hogy időt szánsz ezek leírására.

1 megjegyzés: