Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2010. január 8., péntek

Hatodik nap

Hát haladunk...A Babywise szerzői azt mondják, hogy a korrekcióhoz maximum két hét szükséges.
Estefele már nőtt a gombóc a torkomban, hogy közeledik az az óra, amikor a lányokat le kell fektetni...minden velejárójával. Imádkoztam...és érdekes dolog történt. Annát amint letettem a kiságyba, heves ellenállás nélkül egy keveset nyöszörgött-de ha optimista vagyok nevezhetem mondikálásnak is:). Megsimogattam a hátát, és már aludt is. Éjszaka három órakor ébredt fel, majd reggel hét órakor. Rebekát az apukája fektette le-kis sírás kíséretében. Aztán bementem, felvettem, megnyugtattam és miután visszafektettem, csend volt. Néhány perc múlva felállt és játszani kezdett velem. Nem tudtam hogyan reagáljak hirtelen, hisz alvás ideje van és ezt neki is tudnia kell...de mégis úgy gondoltam, hogy viselkedését (hogy jól elvan a kiságyban és nem üvölt) mégis értékelnem kell. Hát játszottunk egy keveset, majd "táj-tájt" intve kimentem a szobából. Bájos mosollyal intett ő is tájt, miközben mondta is "táj". Ezt nem mindig teszi. Férjemmel csak ámultunk-bámultunk. Kb. öt percnyi vidám mondikálás hallatszott a szobából...sajnos ezután sírás is. Kis idő múlva bementem, próbáltam megnyugtatni. Talán a fogzás miatt nem volt nyugodt, nem tudott pihenni. Fogínykrémmel megmasszíroztam a fogínyét...aztán elaludt. Éjszaka egy órakor ébredt, három óráig nyugtalan volt, ekkor aludt vissza és ő is hét órakor ébredt fel. Mindenért Istené a dicsőség, SDG! És köszönöm a bátorításokat Petra, Zsuzsa!

5 megjegyzés:

  1. Nahát! Gondoltad volna ezt pár hónappal ezelőtt?
    Úgy örülök, hogy sínen vagytok!
    Petra

    VálaszTörlés
  2. A Babywise-ról jut eszembe: ismered E.Elliot videóját a keresztény otthonvezetésről (Egy békés otthon). Nekem az is nagy segítséget nyújtott. Apró dolgokon, látásmódomon változtattam az előadás meghallgatása után.

    Petra

    VálaszTörlés
  3. Szia Ibolya!
    Milyen volt a hétvégétek? Már izgatottan várjuk a további híreket :-).Áldott hetet és sok erőt továbbra is!

    VálaszTörlés
  4. Miért hagytad abba a napi beszámolót?

    Petra

    VálaszTörlés
  5. Valóban nem gondoltam, hogy ez megoldható és pihenhetünk mi is éjszaka egy keveset. Nem ismerem Elizabeth Elliot videóját. Csabát kérdeztem, állítólag a gyülekezetben néhányan látták. Rákérdezek a tagokra. Szívesen megnézném. Sajnos videónk nincs. Nem tudod, hogy CD vagy DVD formájában is megvan-e valakinek?

    VálaszTörlés