Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2010. február 10., szerda

Rebeka is

lebetegedett. Mivel csak szopiznak, imádkozom, hogy az Úr könyörüljön rajtam és ne lázasodjak be, ugyanis lázasan nem szoptathatok-jóllehet már én is szortyogok. Isten könyörült rajtam és kaptam kellő erőt naponta..sőt még örülhettem is e próbák közt. Istennel öröm az élet, jó szárnyai alá menekülni és megnyugodni szeretetében

7 megjegyzés:

  1. Lázasan miért nem szoptathatsz?

    petra

    VálaszTörlés
  2. Kedves testvérem! A szoptatasportal.hu-n és még sok más helyen is azt olvastam, a legújabb info szerint lázasan is nyugodtan lehet szoptatni, sőt nagyonis ajánlatos. Csak arra kell vigyázni, hogy te ne vegyél be a babára veszélyes lázcsillapítót, ebben az orvos majd biztosan adna tanácsot, ha mégis belázasodnál, hogy melyiket lázcsillapítót lehet bevenni.
    Már antibiotikum is létezik, amely mellett lehet szoptatni. Járj utána, mert nem mindegy, hogy kapnak-e a lányok anyatejet, pont akkor, amikor a legnagyobb szükségük van rá, és szoptatás nélkül rendszeresen fejned kellene, ami nagyon fárasztó, nagyon időigényes, stb. Minél hamarabb kérdezz rá, biztosan segítenek a gyül-ből az orvosok, adnak tanácsot, nehogy hétvégére kerülj a betegségbe, info nélkül.

    szeretettel, Petra

    VálaszTörlés
  3. Gyógyulást kivánok a babáknak!

    VálaszTörlés
  4. Néhány hónappal ezelőtt már voltam lázas és néhány neonatológust és gyermekgyógyászt megkérdeztem. Véleményük az volt, hogy lázasan nem szoptathatok, káros lenne a babáknak. Hideg zuhannyal, sok teával és paracetamollal le kell hoznom a lázam előbb. Amíg lázas voltam, valóban ki kellett fejnem a tejet és felforralva adhattam a babáknak. Most még áldott legyen a mi hatalmas Urunk neve, nem vagyok lázas jóllehet nagyon meg vagyok hűlve. Utánanézek a tanácsolt oldalon az infóknak. Köszi a tanácsokat.

    VálaszTörlés
  5. Isten áldjon Ibolya, örvendek, hogy a lányok a gyógyulás útján haladnak. A lázasan való szoptatással kapcsolatban azt jegyezném meg, hogy nem ellenjavallt, kivéve azt az esetet, amikor emlőgyulladás (mastitis) áll fenn (ilyenkor mivel nincs megfelelően kiürítve az emlő, a kórokozók elkezdenek szaporodni a felgyűlt, pangó tejben, így jön létre a gyulladás - helyileg fájdalom, duzzanat, vérbőség-, láz. Ilyen esetben a legfontosabb a tej kifejése!!). Ha egy léguti virózis miatt lázas az anyuka, a tejével nincs semmi baj, sőt még több ellentest is található benne. Így a baba, ha szopik még több védelmet kap. Tehát lehet szoptatni.

    VálaszTörlés