Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2010. február 17., szerda

Gyógyulófélben

Isten kegyelméből. Elég hosszas volt...legalábbis annak tűnt. Talán azért is, mert ez volt az első közös:) betegeskedésünk. Mikor nagyon szenveddtek a gyermekek, mindig eszembe jutott, hogy hát...ezt elkerülhettük volna. De igyekeztem Isten kezébe tenni és elfogadni Tőle...s örülni, hogy ápolhatom gyermekeink, hogy mellettük lehetek. Nem gondoltam, hogy ennyi odaadást igényel a beteg gyermek ápolása. Orrtörlés, gyakori tisztábatétel és gyakori bodycsere, a beteg gyermek szórakoztatása, dajkálása, a gyógyszer beadása minden rúgkapálás ellenére. Édesanyámat még inkább tisztelem (nagyon sokat betegeskedtem gyerekkoromban és anyukám nagyon odaadóan állt mellettem) és minden gondoskodó anyukát:)Isten kegyelme volt az is, hogy rendszeresen Csabával felváltva betegeskedtünk...amikor én voltam rosszul, ő volt fitt, és fordítva. Nekem a szombat volt a csúcspont. Nagyon rosszul éreztem magam. Fájt a mandulám és a légutak, s közben belázasodtam. Mivel nem vagyok gyógyszerpárti, s tudom, hogy az antibiotikum a vírusok esetén hatástalan, hát csak paracetamolt vettem be. S közben nem hiányzott étrendünkből a grapefruit, vöröshagyma, gyógyteák, párlatok. Így a lázam is lejött és továbbra is szoptathattam. Nem látom a gyermekeken, hogy különösen lefogytak volna, jóllehet anyatejen kívül mást nem akartak enni.
Nos, hála legyen Istennek érte, gyógyulófélben vagyunk.

1 megjegyzés: