Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2012. december 28., péntek

Ikrek

Amikor a férjem Marosvásárhelyre utazott az anyajegyműtétre, vitte magával Rebekát, pesztrának meg édesanyámat. Rebekát is orvoshoz vitte, mivel bokasüllyedéssel született, így speciális talpbetétre van szüksége.Ez volt az első alkalom, amikor Anna és Rebeka külön töltöttek el egy napot.
Persze Anna is szeretett volna menni, ám úgy láttuk jobbnak, hogy velem maradjon. Nekem is nehéz volt Rebekám nélkül, de mivel Izsák nem bírja az utazást, így mi itthon maradtunk.
Anna egész nap emlegette testvérét, jóllehet igyekeztem személyesen vele foglalkozni. Rebeka levelet írt a testvérének a rendelőben. Amikor Annának elmondtam a délutáni történetet és ágyba bújt, megígérte, hogy aludni fog. Amikor azonban édesapám bekukkintott a szobájába, Anna az ablak előtt álldogált.
-Mit csinálsz Anna?-kérdezte tata
-Nézem, hogy Rebeka megérkezett-e már.-válaszolta Anna
Annát nem hagyta tata a szobában egyedül...magával vitte...megesett a szíve rajta.
Hazafele az autóban Rebeka már nagyon várta a testvérével való találkozást. Amikor a kapun begurult az autó és kiszált Rebeka, ezt mondta:
-Úgy megölelgetem Annát!
Azzal szaladt be, elrobogott mellettem, Izsák mellett és rávetette magát ruhástól, csizmástól Annára, aki az ágyon kuporgott. Puszilgatták, ölelgették egymást egy jó ideig. Apukám meg letörölt egy könycseppet a szeme sarkából...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése