Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2011. február 19., szombat

Almalopás

Férjem néhány nappal ezelőtt almát hozott fel a pincéből egy zacsiban. Nagy zörgés következtében Anna előkotort egy almát és boldogan jött vele ki a konyhából. Mit csinált Anna? kérdeztük. Lopott. Mit lopott? Alma. Szabad lopni? Nem. Mit kell tenni akkor? Anna visszafordult és az almát visszatette a zacsiba.
Csak néztünk össze Csabával...honnan tudta ezt a szót ez a leányzó. Akkor jutott eszembe, hogy néhány hete rakott palacsintát sütöttem. Ez rendszerint azzal jár, hogy amielőtt rakott lenne belőle, már elfogy. Elhatároztam hát, hogy miután kész lesz, azután vágok a lányoknak. Rebeka észrevette, hogy miben mesterkedem és csippeszkedve elérte az újjával a palacsintát és csipegetett belőle. Persze követte Anna is. A végén amolyan félig egérrágta forma palacsinta lett belőle...de nem bántam, persze. Megengedtem. Mit csinálnak a lányok? Lopják a palacsintát? Aztán kergettem őket viccesen el a finomsághalomtól. Az érdekes az volt számukra, hogy visszalopakodhattak és újra "lophattak" a finomságból. Nem lopunk, el innen gyereksereg. Gyereksereg lop.-hahotázva mondták. Néhány hétre rá történt az "almalopás" sztori.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése