Az itt található sorokat elsősorban emlékként jegyzem le családom számára. Mindig is szerettem naplót írogatni. Bejegyzéseimet később olvasgatva láthattam, hogy milyen bölcsen, kegyelemmel és szeretettel teljesen vezetett Isten bennünket. Ennek a blognak is ez a célja tehát: Istenre mutatni. Ha valamit jól tettünk a gyermeknevelés során, a gyermekekkel való foglalkozás területén, egyedül az Úré a dicsőség. Ha a gyermekeinkben felfedezünk valamilyen képességet, készséget vagy előrehaladást tapasztalunk bizonyos területeken, ezért is egyedül Istent illeti a dícséret és a hála, hisz Ő az Alkotójuk. Ha valamit elrontottunk, vagy ha valamely területeken hiányosságok vannak, még inkább megláthatjuk, hogy mennyire Isten kegyelmére szorulunk. Így az Ő segítségét kérve, igyekszünk dolgozni a hiányos területeken.

2010. május 5., szerda

Zólya Rebeka




Egy éves lettem. Hála Istennek sokat fejlődtem az elmúlt év során. Már meg tudom mutatni hol a fülem, orrom, szám, azt is, hogy hogy repülnek a madarak, hová ülnek a babák-persze mindezt akkor, ha kedvem tartja. Reggelenként élvezettel nézem a szomszéd háztetőn gyakran pihenő gerlepárt. Élvezem megnevettetni anyut azzal, hogy a szopizást abbahagyva a számmal bürrögtetek a hasán, érdekes hangokat keltve ezáltal. Még nem beszélek, de már megértetem magam anyuval és apuval. Ha valamit meg szeretnék kapni a te szócskát kell csupán kimondanom. Ez amolyan rövidítése a tessék szónak. A tata, papa szavakat is használom már(az utóbbit valóban apára értem) Persze Anna tesó ért meg engem a legeslegjobban. Nem csüngök egyfolytában a nyakán, de olyan jó vele kukucs játékot játszani.

Szeretek nyitni-csukni mindent, ami nyitogatható és csukogatható. Kedvenc játékom egy kis popsikrémes doboz. ezzel elszórakozom akár órákig is. Ha valami mondókát mond anyu, alaposan megfigyelem. Több ember szerint művészlélek vagyok.

Az idegenekkel sem vagyok annyira barátságos találkozásunk elején. Nagy kék szemeimmel alaposan megvizsgálom a felém közeledőket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése